Yagmur_9458 Ecem34 aralık sonu yada 1-2 ocak dedi dr sabırsızlıkla bekliyoruz hangi aya gelcek prensesimiz🥰
ays_ays Mihri23 benim tam gün söylemedi doktorlar ocak sonu şubat başı diyorlar siz kendiniz mi hesapkadınız nasıl öğrenebilirim bende
[silindi] Ecem34 hepimiz sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🥰 Ben Aralık annesi olacakmışım gibi geliyor ya hadi bakalım 😀
Eflatun [silindi] Ayenn bana da 13 Ocak dedi doktor ama Aralık sonu doğacak diye hissediyorum hayırlısı 😁
Ftmctnn Ocak 28 diyorlar ama oglusum beklerse 🐣 isim bulabildikmi cogu hazirliklar tamam ama isim hala bulamadik 😔
Ftmctnn Ecem34 turan, melih veya göktuğ diye düşünüyoruz aslında ama karar veremiyoruzda birtürlü ya cok zor isim bulmak cok kararsiz kaliyoruz
Gamzeli_1 Meltemkskn harcandan çok merak ediyorum nasl doğumun olucak sancıya daynblck acı eşiği seviyem nasıl 😄😁