Canan_olg Dilarasavull44 hmm anladım yinede 5 hafta dış gebelik kararını vermesi için erken vajinal ultrason baktır bence öyle görünüyor kese
Dilarasavull44 Kardelenyigit leke görmüyorum şunda hiç bi sıktı yok dr dinlen dedi 8 ay önce düşük yaptım ondan korkuyorum
Kardelenyigit Dilarasavull44 Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz doktorum bana senin tekrar dış gebelik yaşama riskin diğerlerine göre kat kat daha fazla dedi hep korktum ameliyattan sonra 40 gün lohusa sayılacaksın dedi 28.gün adet oldum önceden bu 35 güne birdi ve 26 güne düşerek sağlıklı bi döngüm oldu 6 ay sonunda da o ay kaldım her şerde var bir hayır diyorum içini gönlünü ferah tut sen
minikmucizem1_ Dilarasavull44 evet canım ikinciside catlatma ignesi oldum ama adet gördüm tutmadı dedim sonra adet bitti ilişkiden sonra lekelenmem oluyordu doktor kan tahlili yaptı beta hcg yüksek cıktı leke devam ediyordu bide beta takibi yapıldı öyle anlaşıldı
Canan_olg Dilarasavull44 h3m dış gebeşikte karın ağrısı ve kanama falan oluyormuş canını sıkma stres bebişine iyi gelmez bak 😊
Dilarasavull44 Canan_olg eşim beni sitrese sokuyo hamile değilsin diyo dış gebelik oda umitlenmiyim istyo
Esma___korpinar Dilarasavull44 banada kesen gozukmuyo haftaya gel alalim dedi canim dr degistir bence
Canan_olg Dilarasavull44 ya düşünme öyle şeyler aynısını banada dediler ama bak ben şimdi 10 haftalığım
Alyami Dilarasavull44 Ben ilk öğrendiğimde 4,5 haftaliktı rahim kalınlaşması vardı ama kese yoktu doktorum direk 6.hafta da gel dedi gittim hem kese oluşmuş hemde kalp atışıni duydum çok şükür içinizi ferah tutun oluşacak inşallah 🙏 yada başka doktora görünün direk dış gebelik demesi de saçma yani
Dilarasavull44 Alyami rahimde sıvı birikimi var dedi ondan şüphelendi hayırlısı olsun dua edin lütfen ♥️
AATozarr 1,5 yıl önce dış gebelik yaşadım kanama ile gittiğim zaman öğrendim korkma içini ferah tut daha çok erken