Benim bir arkadaşım yakın zamanda geçirdi, çocuk yapma çabalarıda yoktu kazayla gibi bişe. Çok çok küçükken bile sağ tüpte kalmış ve tüpü yırtmış. Dayanılmayacak bir ağrıydı apandisit sandılar taş mı düşürüyorum diye düşündüler vs dedi en son anlaşılmış. Tüp yırtıldığı için tüpü de aldılar bebeği de. Yani dış gebelik en geç 4 5 haftalıkken mutlaka belli olur ve durulmaz acı yaşanıyormuş anlamamak imkansız yani.