Dilarasavull44
Ben ilk öğrendiğimde 4,5 haftaliktı rahim kalınlaşması vardı ama kese yoktu doktorum direk 6.hafta da gel dedi gittim hem kese oluşmuş hemde kalp atışıni duydum çok şükür içinizi ferah tutun oluşacak inşallah 🙏 yada başka doktora görünün direk dış gebelik demesi de saçma yani