defne55 Livask benimde program 9 gösteriyor ama açıklığım var nişanım var elimiz kulağımız da bekliyoruz 😊🤲
Mtzkuzum Ervam16 açılma ve sancı yok bi haftadır çarşamba gününe kadar doğmazsa suni sancıyı kaldıramaz o yüzden sezeryan dedi😔 ben biran önce doğurmak kucağıma almak istiyorum ama sezeryanla olsunda istemiyorum 🐣
Livask Nur___ gelir hayırlısıyla inşaallah. Bir gelir bir bakmışsın ne ara geçmiş bunca gün dersin 🤗🌺
Livask Asli1546 oo Allah kolaylık versin. Sizin de eliniz kulağınızda belli ki. Hayırlarla gelsin inşaallah. 🤲🏻
defne55 Dilekkarakus benim kahverengi sümüksü bi akıntı şeklinde geldi canım sonrada kanlı akıntı şeklinde geldi
defne55 Dilekkarakus bendede yok canım ne sancı ne açılma doktor normal doğum için hiç umutlu konuşmadı 😂😂😂