defne55 Dilekkarakus bendede yok canım ne sancı ne açılma doktor normal doğum için hiç umutlu konuşmadı 😂😂😂
defne55 Dilekkarakus oldum canım dün doktorum yaptı ama malesef sıfır ellezi sıfır açıklık ve hatta yalancı sanci bile yok 😂😂
Leyla9292 Livask ömrü bereketli olsun inşalla sağlıklı olsun..bizde bugün 12 aralığa gün aldık bakalım sezeryan olacam bizde programdan daha önce doğacaz inşalla.
Livask Leyla9292 amin Allah razı olsun. Siz de sağlıkla hayırla huzurla kavuşun inşaallah mis kokulunuza 🤲🏻🤗