Suraozgun merhaba canım benimde senin gibi aynı şekilde 5.haftamda lekelenmem olmuştu acile gittiğimde düşük tehliken var deyip progestan yazdı 1 haftada geçti kanamam sonra tam bitti derken 11.haftada tekrar çok yoğun şekilde kahverengi kanamam oldu tekrar yüksek dozlu progestan yazdı ve çok şükür yine atlattık şimdi 20 haftalık olduk ve bebeğimin kıpırtılarını bile hissetmeye başladım canım korkma bunun tek çaresi doktorun verdiği ilaç ve bol bol dinlenme🙏💕