Suraozgun hiç üzülme ve sadece dua et dinlen ve beslenmene iyi bak benmde öyle olmuştu doktor yerleşme lekelenmesi diyip gönderdi sonra kanamam başladı hemde ne kanama her gören sen düşürürsün diyen bile olmuştu progestan hapı kullandım iğnesinide vermişlerdi sadece 3 tane vurdurdm çok ağrı yapıyor diye çok şükür geride kaldı şuan 33 haftalık hamileyim sıkma canını dua et sadece rabbim ne derse o olur