Suraozgun kahverengi lekelenmede çok tedirgin olma.Pembe ve kırmızı lekelenme , kanamalar düşük belirtis daha çok.Tabi ki yine de doktor gözetiminde ol.Sonuçta içimizde bir can var tedbirli olmakta gayda var.Mesela bnm 1 aydır (kırmızı) kanamam var, bazen arka arkaya oluyor leke gibi bazen adet gibi.Ama bebeğim şükür iyi progestan kullanıyorum sürekli bi de yatıp dinleniyorum.