Suraozgun benimde 6.haftamda oldu kırmızı rennginde kanamam bennde çok korkmuştum kontrolle gittik ve düşük riski var dediler progestan kullandım , çok şükür 2 3 güne geçti şuan 14 haaftaligiz sağlıklı bebeğimm korkmayın sadece. Dinlenmeniz gerekiyor kendinize dikkat edin birde ilişki yasakk diyor doktorlar o donem