Filiz_ Z_ela 39 haftalık doğum yaptım ve ultrasonda 42+ görüyordu yani hep büyük kaldı bebeğim ultrasona göre. Yemekle alakası yok yani bebeğin gelişimi. Genetik dedi doktorum.
Yesim1995 Z_ela öncelikle başka bi hastane ve doktora muayne ol sonra onların da dedikleri boyleyse tabiki sezaryan 😊
Yesim1995 Z_ela gittiğinde yaz yine buraya😊 çokta direnme bence normalde .ya altan çok dikişin olur ya da biseyler ters gider apar topar sezaryana alırlar bu kilodan duyduklarm bunlar
Anneee3 Z_ela bence bekleme normal doğum yapacaksan şu ara doğur nasıl olsa 40 41 haftalik bebek kilosunda daha fazla kilo almamış olur
Beyzanurlina Z_ela hiç düşünme bile bi risk tasıyosa kuşum ikiniz içinde hayrlısı olsun rabbım kucagına almayı nasip etsin kilosuda masallaah cok iyi tarih koyun derim ben heycanlandım😍🙈
Meltemkskn Z_ela canım önemli olan ikinizinde sağlıklı olması bence sezeryan daha iyi olur sizin için
Z_ela Meltemkskn ben de öyle düşünüyorum ama işte doğal olanı bozma hissi de daha doğrusu kararın bana bırakılması geriyor beni
Meltemkskn Z_ela canım bebek kilolu ya sorun ondan çıkabilir normal doğum en fazla 4 kilo diye biliyorum
Esesennn Z_ela ayy kuzum benim 38 de 3700 de kara kara düşünüyorum zorlama bence sezeryan ol çocuğu zorlama kendini de allah korusun kollarında bebeğin sıkışmadan dolayı his kaybı olabiliyormuş
ZmrtDilaa Kilosu Çok Fazla Spinal Sezeryan Ol Normal Olmaz Zaten Çok İiiiii Beslemişşşşşsinnnn Umarım Şekerin Yoktur 👍🤲🙏🏻
Z_ela ZmrtDilaa şeker yükleme testi yapılmıştı bişi çıkmadı ama bebekte bişi var mıdır bilemiyorum inşallah yoktur tabi
Z_ela Meltemkskn doktor biraz kati davransa işte hemen sezaryene gircem ama bana bırakınca acaba diyorum