Z_ela bacım allaseeeen ne yedin ne içtin de hele Bi ya. 38 de 4300 nedir maşallah barekallah diyim kız ben civci doğurmuşum ya. Tabi bu işin esprisi sen ne kendini ne bebeğini riske atma iyi düşün iyi karar ver. Sezeryan kötü bişey değil ama 4 kilo üstü normal doğumda biraz sıkıntı olabiliyormuş ve daha 38 haftadasın gelmesi kaç haftayı bulur ve kaç kilo olur gelene kadar Allah bilir. Hakkında hayırlısı olsun inşallah sağlıkla al kucağına.