Z_ela maşallah maşallah tututu ☺️ benim kızım içinde o haftada 4 kilo demişlerdi hatta devlet hastanesiydi yatisim verilmişti suni ile başlattılar ama 3.500 doğdu zormuydu dersen o kiloda doğum yapmak benim için zordu çatı muayenesi yapilmadi mesela yirtigim vs çok oldu doğum uzadığı için bir süre hava verildi gecmeyen kemik agrilarimda çabası
Ki senin bebeğin 4.300 gozukuyor bu kilo eksikte olabilir fazlada dogmadan bilemeyiz şuan oğluma hamileyim kafa ve kilo olarak önde doktorum bu gidişle ablasını geçer dedi ilk doğumda ki zorluklarimi anlattım 3.500 seni bu denli yiprattiysa normal doğumu denemem dedi ama ilk bebeginle aynı kilolarda doğarsa deneyebilirim dedi haftaya kesin birşey soylicek sanırım kendini ve bebeğini riske atma derim her iki doğumunda zorlukları var
Hakkında hayırlısı neyse osekilde olsun inşallah 🤲🏻☺️🌺