Happyy06 merhaba canım, bebek bekleyen odasındaki hemen hemen herkes bebek istiyor. Ne kadarlık evlisin, bir sorun var mı, doktor kesinlikle çocuğun olmayacak diye bir şey söyledi mi bilemem. Hiç bir sorunun olmadığını dusunelim inşallah öyledir. Sıkma canıni. Yıllarda bekleyenleri düşün, 8,9,10 sene bekleyenler var. Elbette dertleşelim. Ama iş sende bitecek. Çok düşünme başka şeylerle meşgul olman gerek. Bende senin durumundayım tedavi görüyorum. Ama kafaya takmıyorum. Olursa olur, olmazsa yapabileceğim bir şey. Rabbim bilir. Bir doktordan duydum, o kadar çok odakliyoruz ki kendimizi hamile miyiz diye. Vücut kendini hamile sanıp asıl olacak hamileligi engelliyoruz. Bedenimiz savunmaya geçiyor. Stres etme. Düşünme. Yap gitsin kuzu. 😁