Happyy06 seni en çok bu durumu yaşayan anlar. Ben nerdeyse 10 yıllık evliyim Pko var bende 10 yıl boyunca hiç korunmadık 1 seneyi bekledik tedavi için her ay adetim gecikiyor gebeyim diye test yapıyordum sonuç negatif tüp bebek yaptık ilki tuttu düştü dondurulmuş vardı yaptık hiç tutmadı bile 2 sene ara verdik tekrar yaptık bu arada benden sonra evlenenlerin bebekleri olmuş ikinciyi bekliyorlardı. Neyse bu sefer hiç tutmadı öldüm bittim psikolojim alt üst oldu. 1 sene aradan sonra yine denedik 2 embriyo transfer edildi tuttu onlarda düştü artık yeter dedim bir daha yapmam ne zaman kendimi haZır hissedersem o zaman yapacağım inanır mısın artık her şeyimi yoluna koydum iş aile şu bu zayıfladım ama yine her ay bir umut belki tutmuştur diye umut ediyordum hiç beklemediğim bir anda hamile olduğumu öğrendim dünyalar benim olmuştu 10 yıl boyunca döktüğüm gözyaşları alenen ayrı gizliden ayrıydı bir anda unuttum acılarımı bir anda bambaşka birine döndüm Allah büyük canım dua et bol bol dua et üzülme hiç beklemediğin bir anda rabbim sanada nasip edecek inan 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Uzun oldu kusura bakma hiç bir zaman inancını kaybetme 🙏🏻🙏🏻