Happyy06 bak canim mende senin gibiydim adet olurdum uzulurdum 3 ayliq evliyken esim baska ulkeye geldi ve ayri kaldik eylulde bende esimin yanina geldim agustosun 19 u adet gordum ve hep 4 gun one gelmem vardi ben adete 6 gun kala erken gebelik yapdim cikmadi bisey uzuldum cok kotu oldum sonra dedim olursa olur artik dusunmuycem adetime kadar agir is mi dersin eltimin cocuklariyla kovalacami dersin neler yapmadin sonra 16 eylulde test yapdim cunku adet olmam gerekiyordy 4 gun öne gelmemden dolaayi olmadi adet ve test yapdin aninda çift cizzgi soktaydim sende oluruna birak aklindan cikar kendini strese sokma vardir guzel rabbimizin bi bildiyi de ve sabirla bekle simdi 3 aylik hamileyim hamilelerin duasi tutar derler dua edicem sana ve tum bebek isteyenlere insallah en kisa zamanda mucizenizi alirsiniz