Happyy06 canım bu şekilde yaparsan olmaz stresli oluyorsun bu iyi birşey değil. Ne zaman umudunu keser kendi haline bırakırsan bu durumu o zaman olur, benim bir arkadaşım vardı 6 senedir bebek istiyordu her türlü tedaviyi denedi hiç biri olmadı ne zaman Allah nasip etmiyor heralde vardır bir bildiği diyip tüm tedaviyi herşeyi bıraktı hatta psikolojik tedavi görüyordu antidepresan kullanıyordu kullanırken hamile kaldı ve şuan bebeği doğdu 3 aylık ve maşallahı var. Sende kafana takma oluruna bırak o zaman bebek sahibi olursun diye düşünüyorum, Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️