Terspektif Medine_1992 yok canım doğumu da Kayseri de yapmayı düşünüyorum işte sıkıntı orda zaten git gel yapmam gerekecek eğer gelirsem tekrar buraya. Herkes 1 ay kalıp geri dönemeye değer mi diyor
Medine_1992 Terspektif canım ya Valla eşin napcak sen yokken ama bence şimdi git eşinle dön geri doğuma yakında bir daha gidersin memlekete olmaz mı 🤷♀️
Terspektif Medine_1992 demi ya valla diyorlar ki bana Şırnak on bi köyünde doğur aklın başına gelsin 🤣 ne kıymetli kocan varmış azıcıkta karnındakini düşün filan 😒 her iki türlü de vicdanım sızlıyor
Mr1517 Medine_1992 9 ay 10 gün taşıdım kızımı hep dua ettim eşime eşime benzesin diye bir tane yeri bana benzemedi 😂
Medine_1992 Mr1517 canım bende çok mutluyum ya eşimin kopyası oy Bi tane daha sevgi pıtırcığı naparım sevgiden bilmiyorum artık 😁😁😁
MrsClk Medine_1992 16 olduk bugün 🙄 14.hafta da %90 kız demişlerdi bu cumartesi tekrar kontrol var inşallah 16+3te yani😍
Medine_1992 Terspektif canım valla açıkcası ben eşimi bir hafta bile bırakamam bunun kıymetli koca ile ne alakası var ki ala ala sonradan gitme ihtimalin var sonuçta adam kendi başına sen hamiş eşinden ayrı bence zor olur 🤷♀️
Medine_1992 _kubranurr_ canım detaylı oldum ben o siyah beyazdı devlet oldugu için sadece yüzüne gelince gösteriyor oda böyle oluyor daha net derken belki daha iyi poz verirse bebeğin öyle net olur
Terspektif Medine_1992 aynen canım galiba gelicem zaten geri bende duramam işte eşimde çok üzülüyor sürekli söyleyip duruyor
_kubranurr_ Medine_1992 25 ınde gdecem ama ılk defa snramı detaylı randevusu verılıyor canım bılmıuorum
Medine_1992 Terspektif yani tatlımmm bencede 💙 ayrı düşmeyin sonuçta risk olmadıktan sonra coğu hamiş yolculuk yapıyor son aylar
Medine_1992 Terspektif inşallah canım ya benim çok sırtım agrıyor senin nasıl var mı rahatsız eden birseyler
Terspektif Medine_1992 canım benimde bacağıma çok kramp giriyor ve belim ağrıyor. Bide minnoş bazı günler çok toplanıyor tedirgin oluyorum. Arada da vajinamda ağrı oluyor kemiklerim sızlıyor 😂 bir dokun bin ah işit 😂