Medine_1992 işte en büyük soru işareti de bu yıllık izin Aralık 13 e kadar. Sonra normalde eşim gelecek ben kalacaktım ama kafam karıştı eşimi bırakmak istemiyorum hiç ama bi taraftan da korkuyorum ya acil bi durum olursa burda ne yaparız diye 😑 bide arada mesafe uzak 16 saat yolu gel 1 ay sonra tekrar git sorun olur mu acaba diye oturup kalkıp bunları düşünüyorum 😔😢