Medine_1992 canım öncelikle rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin maşallah diyelim bu kaç haftalık görüntü. Bi de bişey sormak istiyorum benım gittiğim doktorda renkli ultrason yok ben de bebeğin yüzünü çok merak ediyorum .. nasıl çektirebilirm