Oznur_yildiz hic korkmayin gercekten ben öğrendiğimde okadar korkuttular ki degerlerim asiri yuksek çıktı ve doktora gittiğimizde bebeğe etkisi ne diye sorduğumuzda resmen gerizekalı olup olmadığını ancak 7 yasına gelince yaşıtlarından farkli davranınca anlayabiliriz dedi zaten korkuyosun doktorun güzelce anlatması gerekirken tavrı bu şekildeydi. Ben başka şehirde ki hastanelere bile gittim okadar ki telaş yaptırdı o doktor. Ama korkulacak bişey yok hemen hemen her gebenin başına geliyor bu durum ilaca başlamak önemli öğrenir öğrenmez dozu normale dönmese bile vücudun eksik kaldığı hormonu alması gerekiyor normale dönene kadar da doz artırma yapılıyor işte