Yarenmina canım ben devlet hastanesinde tahlil vermiştim B12 im 262 çıkmıştı ama iki hafta sonra sağlık ocağında kab verdim orada verdiğim tahlilde B12 sonucu 91 çıkmıştı yani iki hafta içinde bu değerin bu kadar düşmesinin imkanı yok dedi devletteki dahiliye doktoru o yüzden bana testlerimi devlette yaptırmami istedi