Zehramm16 annevebebek17 35. Haftada gitmiştim 2.500 kiloydu şimdi bilmiyorum canım benim vajinam çok ağrıyor sendede oluyor mu batma gibi
Ozge3747 Ozican Sezeryanlar genelde 37 ya da 38 bitince yapılıyor. 38 i bitirmek zaten 39 a girmek olduğu için belki 39. Haftada olduk diyorlardır. Ben 38+0 da oldum Yani 39 a girmişken ama kişiye göre değişebilir tabi. Fazla beklemek sezeryanda mantıksız geliyor bana
Ozican Ozge3747 bende böyle düşünüyorum ama doktorun verdiği tarih tam 39+1 😣 ya öncesinde doğum sancım tutarsa diye ödüm kopuyor
Ozge3747 Ozican Aynen işte risk alıp o tarihe kadar beklemeye gerekiyor ki. Bebek önemli gelişimini 37-38 haftaya kadar tamamlıyor zaten
annevebebek17 Zehramm16 benimde belim kuyruk sokumum ağrıyor iki dk yurusem bel agrisindan ölüyorum.. Vajinamda ağrıyor baski var sanki çocuk çıkacak
NurGrlek Baby_ ilk doğumum normaldi 2. Gebeligim sezaryen istediğimi söyledim tabi tam kesin değil konuştuğumda 24 haftalık falandim 😁 2 doğumun arası kısa bebek kanala girip sancin başlamadan 38 haftada alirim demişti
Ozican NurGrlek 9 aralık gibi dedi 9 aralık 39+1 oluyor.O an bişey demedim ama bu gittiğimde sorucam net tarihi belirler diye düşünüyorum artık.Ama 39 geç geldi bana.Size ne dedi funda hnm
NurGrlek Ozican bugün gittim kilosu 3.400 3.300 gibi kalırsa seni zorlamam dedi ilk doğumum sıkıntiliydi sonrasında sorunlar yaşadım haftaya netlescek 11.12 Aralık gibi olur dedi sezaryen olursa
Ozican NurGrlek ben 36+2 de gidicem çağırdı inşallah 38 lerde olmasını isticem kabul eder.Yoksa bende 9unda doğurursam siz doğururken çıkıyorum e gelirim ziyarete valla😁