SeFaKe Baby_ Sezaryen oldum ben de 38+5 deydi ama bebeğimin gelişimi gerideydi doğum kanalına da girmemişti
Oznurozgurozum Tam 38 haftalığım doğum sancılarım da basladi panik atak hastasıyım mecburi sezeryan olcam 2 gün önce gerçek sancı tuttu 1 gece hastanede kaldım serumla durdurdular bebek iyice kanala yerlesmeye baslamis rahimde yumusama ve silinme var fakat doktorum hala 39 a kadar bekleme konusunda diretiyor özellikle ilk gebeliklerde gelisimin tamamlandigindan emin olmak için 39 u tavsiye ediyoruz dedi bisey diyemedim birazdan kontrole gidicem ama normal dogum sancim tutarda acil girersem korkusu ve bu sancilar beni bitirdi