Baby_ ben normal Doğum istememe rağmen sezaryen dedi doktorum bebek iri ve Doğum kanalında olmadığı için 2 kere çatı muayenesi yaptı açılma yok öyle hissetmiş olduğum sancılarda yok nst de sancı çıkıyo ama ben hissetmiyorum bende akışına bıraktım bebeğimin sağlığı için hayırlısıyla gelsin