shsn Tazeanne0134 ay sorma :) senin kaç haftalık. benm 34 oldu bir hareketler görmen lazım ama hala hareketler düzensizdir. bazen aşırı hareketlidir bazen daha sakin birde zatn gün içerisinde farkedemediğimiz o kadar çok hareketi oluyorki. ben nstde bakıyorum hiç birşey hissetmiyorum ama bebeğin hareketi var
Tazeanne0134 shsn valla bende gün içinde pek hissetmiyorum ama yatınca ya da oturunca durmuyor bende 30+4 haftalık hamileyim az kaldı inşallah sağlıkla alırız hepimiz kucağımıza
shsn Deletedmom0231 benimki de seninki gibi doktora gidene kadar fıkır fıkır görmen lazım iyi diyorum doktora bir gidiyoruz sırtını dönmüş yatıyor :) makat pozisyonunda hala :) yüzü içeri bakıyormuş nazlı kızım yüzünü göstermiyor hiç meraktan çatlatcak beni :)
shsn Deletedmom0231 ahahhaha :) valla ben hamile kaldığım ilk günden beri benzemesi gereken yerleri aşıladım ona inş dinler beni :)))))) benim 1,5 ayım kaldı inş bende kendmi doğururum :) buarada maşşallah bebişine :)
Deletedmom0231 shsn 😂😂😂 aslında hamileyken hep yegenimin fotosuna bsktım oda doğduğunda bana benziyordu bebeklkleri ikiz gbi şuan gören ayırt edemiyo
shsn Deletedmom0231 ay maşşallah kime için ısınırsa ona benzer diyorlar benm eşimle kendimden başka kmseye içim ısınmadı :) eşim hep sana benzeyecek eminim diyor. kayınvalidem gözleri kesin sana benzesin diyor :) ben diyorm komple ben olabilirsn canım kızım :)
mermeral shsn çok şükür öyle bir şey yok ama okuyorum netten belirti olmayabilir, kalbinin durduğu ancak ultrasonda anlaşılır falan yazıyor, bunlar hepten telaşlandırdı beni.
shsn mermeral yok canım telaşlanma int çok şey yazıyor evet öyle durumlar var ama olmayabilirde kötüye odaklanma. daha çok küçük annesi biz 30 haftada bile hareket etmediğimiz zamanlar oluyordu normal bunlar
Saraalp mermeral çikolata yiyip sol tarafınıza yatmayı denediniz mi , ben hissetmeyince öyle yapıyorum
Deletedmom0231 shsn ay öpemem cok kızar😂😂 ayaklarına ve ellerine dokundun mu kendini yırtıyo ağlamaktan cok nazik bi oğlum var😂
shsn Deletedmom0231 ahahha ah büyüsün görürüm onun nazikliğini :) ay benim kız bir doğsun ısırcam onu durmadan :)
Deletedmom0231 shsn babamız cok kibardır inşallah ona benzer nazikliği öküz amcalarına benzemesinde😂😂😂😂
shsn Deletedmom0231 aman dikkat et dediklerine :) kınamadan söyle olr mu :) ozaman kibar bir babanın kibar bir oğluşu olur :) amcalara çok gösterme :D
shsn Deletedmom0231 kız sen delimisin diğer postta yazılanları okudum sen kime ne anlatıyorsun tartışıp neden snirini bozuluyorsun. ay birşey yazmayım diye direndim çünkü kızımı strese sokamam :) laf anlatmakla anlanmıyor diğer tartışmalı postu hatırlarsın böylelerine cevabımız iyi evlatlar yetiştirmekle olacak.
Deletedmom0231 shsn ayyyy sonra ben atılıp duruyorum burdan ne biçim insanlar yaşyo yaa bu ülkede bi kadın böyle bişeyi nasıl savunur yaa anlam veremiyorum
shsn Deletedmom0231 çünkü öyle görmüşler ve gördükleri şeyin dışına çıkmıyorlar belkide çıkmak istemiyorlar bu tarz şeyler normal geliyor çünkü dünyaları böyle hayatım. sen ne kadar anlatırsan anlat anlamayacaklar sen snirini bozduğunla kalacaksın. üzgünüm ama herkes kendi hayatını yaşıyor sen evladına bakacaksın ve iyi bir evlat yetiştirceksin geleceği bizim gibi bilinçli anneler yönlendirecek tatlım. bu şekilde inan elimize birşey geçmeyecek. yaşadıkları hayatta onlar mutlular yapacak birşey yok