Kedili_Anne mermeral aynısını arkadaşım yaşadı. Hastaneye de gitti. Ama bu erken haftalarda normal olduğunu söyledilrr. Kötü bişey yoktur canım inşallah. Kötü düşünmemeye çalış 🍀
nilly mermeral uyumuştur canım ya takma stres yapma bebek de etkilenir. Doktora gitmeden önce çikolata ye.
shsn Deletedmom0231 valla ben kimseyle o şekilde tanışamadım ama sizin birkaç arkadaşla sürekli sohbetlerinize denk geldim :) ben hergün farklı yorumlarla farklı postlardaym :)
Tugsal mermeral uyuyordur canim telas yapma bende senin gibi telas yapmistim o zamanlarim aklima geldi😊
shsn Deletedmom0231 ben yarışmaya ankardan katılıyorum canım 34 haftalık hamileyim çalışan bir anne adayıyım :) doğmuda çalışarak yapacm sanırm :) sen sanırım kocaelinde yaşıyorsun 4 aylık tecrübeli annişsin :)