simsekkiz8 Sevilayy evet bendede oyleydii ama o karin degil yani hamilelik karni degil. Zaman ilerledikce anlayacaksiniz. Bende ilk once oyle saniyodum wimdi 4 aylig aslinda yanliw duwundugumu gordum
Rbs111 Sevilayy bebek 25. Haftada göbeğe doğru çıkıyor canım ama ama sorarsan erken çıkması çok güzel çünkü otobüste yer veriyorlar 😂😂😂😂 ben 32. Haftama kadar ayakta kaldım karnım yok diye. Gerçi ayda yılda 1 biniyorum
Deletedmom2224 Rbs111 kız nerde yer veriyorlar kocaman göbeğim var minibüste milletin gözünün içine bakıyorum artık yer versinler diye yine de vicdanı sizlayip yer veren yok 🙄
Merryy Gulcangzl16 evet aynen öyle canım gaz gitse bile karın şiş yani inmiyor bi türlü önceden böyle bi şişlik yoktu dışarıdan bu kadar belli olmuyordu eltim bile çıkmış diyor şaşırdım 😂
Mucizebebegim3 Sevilayy Evet ya banada vermiyrolar dolmusta yer 12 +3deyim gobegim cikti biraz tahmimce plesanta ve su bebeks kucukdur cunku . AMA YER VEREN YOK 😊
Bebibebi Sevilayy bn 8 +6 yım bnde aynı öyleyim ama bni ilaç şişiriyor büyük ihtimal bi ilaç kullanıyormusun
Kubuuu1 Sevilayy gazdandir sonra iniyo sonra niye karnım cikmiyo diye düşünüyorsunuz ondan sonra da zaten buyuyo 😂 benim de öyleydi o haftalarda hem kabızlık hem gaz 6 aylık hamile gibiydim sonra düzeldi 22. Haftada çıktı birden ☺️
Figen26 Sevilayy bende 7.haftamdayım karnım kocaman bi ben sanıyodum 😁 normalde göbeğim var ama bu kadar değildi şişkinlik çok sanırım
Sevilayy Ecrinbzkrt ay bende öyleyim ya sanki hamile değilim gibi 😂ama gaz diyor birçok kişi o şişkinlikte
Merryy duyguyilmaz banada öyle geliyor canım ama bariz çıktı yani dışarıdan bakan hamile olduğumu tahmin eder sabahlarıda öyle aman aman bi inmiştik olmuyor belki kullandığım ilaçlardan olabilir bilmiyorum ☺️
EbSa Bende 10+1 im cok hazimsızlık kabızlık çekiyorum çok fazla şişti karnım ama alt karnımda bi gerginlik şişkinlik var diyorum ne çabuk çıktı içimede çekemiyorum çünkü 😂😂