Sevilayy Herkesin yapısı farklı canım görüyorum bazıları diyor 20 de çıktı bazısı diyor 8 aylık falan ama dediğim gibi yapı meselesi bende zayıfım ve 11 haftalık hamileyim benimde ufak bir çıkıntı var 😊 normal de hiç göbeğim yoktu kendimi biliyorum sonuçta o yüzden kimseyle kıyaslama boşver zaten sen anlarsın bu duruma çok sinir oluyorum çünkü bende 😁😁