Sevilayy canım çoğu kişi şişkinlik gazdır iner ileride diyor ama benim öyle göbeğim dışarıdan çok belli olmuyordu normalde yok denebilecek kadardı ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri karnım çıktı eşimde senin karnın yoktu çıkmış diyor şuan 9+6 yım sadece sabahları biraz inmiş oluyor ama o şişkinlik devam ediyor yine ☺️