Yayla çok sağol canım. Bende gecelik falan aldım. Ne olur neolmaz diye 2 tane takım koydum bende 37 haftamdayim çatı mmuanesi oldum hiç acilman yok dediler büyük ihtimalle Sezeryan olursun dendi bu hafta ici gene kontrolüm bakalım ne olcak bense normal.doğum yapmayi dusunmustum hep ona göre hazirlandim ama hic belli olmuyor sağsağsalim kucagimiza alalım ayirlisi ilede önemli değil gerisi