Ben de 2. Hatta 3. Diyebilirim 2.cisi dış gebelikten dolayı sezeryan la ameliyat oldum.neyse 3.cüsü spinal oldu isteğe bağlı değildi erken doğumdu yemek yediğim için mecburen oldu.ben de iğne acısı hissetmedim.mide bulantısı tansiyon düştüğü için oluyor bende de oldu anestezi uzmanı miden bulanırsa söyle tansiyonun düşecek yükseltiriz demişti.ben birşeyler oluyor karnımda elliyorlar hissediyorum ama acı yok 😃 dedim ki elliyorsunuz kesiyorsunuz acıyor mu dediler hayır dedim 😀 çok değişik bir histi.birtek bebeği çıkartmak için karnıma bastırdıklarında acı hissettim saniye sürdü.odaya çıkardıklarında bacaklarımı hissedememek beni çok tedirgin etti dediğim gibi planlı değildi eğer öyle olsaydı araştırdım ve beni neler bekliyor bilirdim.ertesi günü başlayan baş ağrılarım 1 hafta iki büklüm gezmeme sebep oldu başımı kaldıramıyordum kaldırdığım anda zonkluyordu.geçti çok şükür oda dikiş ağrısı ben de olmadı ama narkozu vücudundan atana kadar balgam oluyor bu da öksürük yapıyor öksürünce baya canın yanıyor hatta şimdi yazarken bile hissettim.ama 9 haftalık hamileyim allah nasip ederse doğum zamanım gelince yine sezeryan olucam ve şöyle bir şey var insan Doğuma kadar her türlü senaryo yazabiliyor buna engel olamıyoruz ama o an geldiğinde herşey çöp olabiliyor ve bilmediğimiz senaryoyla karşılaşabiliyoruz neden bu kadar uzun yazdım ben de anlamadım.benim yeğenim de spinal oldu baş ağrısı yaşamadı.benim yaşadıklarıma göre tek güzel yanı bebeği görebilmek o ana şahit olabilmek.hepinize hayırlı doğumlar diliyorum