@HappyMom bende kızımda hep prima premium care kullanmıştım. Ama son zamanlarda fiyatı hem çok artmıştı hemde sızdırma problemi başlamıştı o yüzden birkaç farklı marka bezide daha denedik. Şimdi ikinci hamileliğim sleppy ve molfix arasında kaldım. Sleppy kızıma pişik yapmıştı. O yüzden tercihim molfix oldu. Ve fiyatıda diğerlerine göre çok uygun. Ama stok yapmadım bebişlerin durumuna göre değerlendireceğim