NERDOGDU Slepy natural almayı düşünüyorum. İçeriğinin temiz olmasından ötürü. Kullanınca görücem kalitesini. Stok yapmayı düşünmüyorum çünkü hem bebekler çabuk büyüyorlar numara değişimi ne zaman olucak bilemem. Hemde bebeğime iyi gelmez değiştirmek zorunda kalırım diye.
Mervezumra HappyMom kizimda prima kullandım hala kullaniyorum cok memnunum sizdirma uok pisik yok simdi tkrar hamileyim yone prima kullanıcam
gzmkya5805 İlk 2 ay molfix kullandım hem kalın hem taşırıyordu sonra prima aktif kullanıyorum 14 aydır çok iyi çok rahat hiçbir sorun yaşamadım
HappyMom Tüm annelerimizin sadece konuyu takip edebilmesi için posta verilen cevaplar hariç yorumlar silinmektedir. Hassasiyetiniz ve anlayışınız için teşekkürler 💜
Toprakkkmilaaa20 Prima pure aldım ve onu indirimlerde stoklamayı düşünüyorum ilk etapta çok hassas oluyorlar ve içerik olarak mühendisinoğlu sayfası da ayrıntılı paylaştı gönül rahatlığı ile alabilirsiniz, 😊
suheydahanci İntertten sleepynin merhaba seti ni aldım içinde 20adet yeni doğan 20adet 1numara 10tana bakım ortusu ve 3 paket yenidogan ıslak mendili var fiyatıda cok uygun az pketli aldım olurya begenmezsem değiştiririm diye inşallah memnun kalırım ☺️
Betulaks HappyMom bugun biraz araştırdım ve sleppynin losyon ve nemlendirici yok parfüm yok alkol yok iç kısmında boya ve renklendirici içermediği için guvenle kullanabılırım 👍👍
Labaysenur HappyMom oğlum 20 aylık doğduğundan beri prima kullandım.arada hediye başka marka bez getirenler oldu ama hepsi ya sızdırdı yada pişik oldu.(sleepy,goon,molfix,canbebe) bunlar bize hiç yaramadı.şimdi hamileyim yine prima alıp kullanıcam.
Glybskl HappyMom sleepy ablamın tavsiyesi üzerine aldım kendim de sleepy pedi kullanıyorum memnunum hassas ciltlere çok iyi bir marka
Zehranur94 HappyMom aslında Prima değil pumpers ın pure aqua serisi :) içeriğinden dolayı %100 doğal içerikli
immos goo.n aldım bende çevremde 3 arkadaşım da e bebekte görüp keşif sayesinde birbirine duyurdu ben henüz kullanamadım tabi 37 haftalık hamileyim, ama kullananlar çok memnun primada ki çiş kokusunun olmadığını bezi alırken bile kupkuru çıktığını söylüyorlar yalnızca yapışkanı çok daha hafifmiş oda önemli değil zaten sonuçta açılmıyor yine de bence deneyin derim kızlar arkadaşlarım gerçekten titiz ve bu anlamda takıntılı insanlar.
FerayeA HappyMom Pampers kullanmayı düşünüyoruz. Yaşadığım yerde tek tanıdığım ve bildiğim marka 👍🏻 İnşallah bebişimin popoşuna zarar vermez 🤩