Y-zgn hamilelikten önce 1 sene lazere gittiğimde bile genitale o makinayla ışın attirarmayan biri olarak hamilelikten beri agdaya gidiyorum . Lazerden öncede hep jilet yapıyordum bu arada. Ilk gittiğim de kanadı falan biraz. Sonra kanamadı. Benim hızlı çıkıyor ona rağmen rahat ediyorum. Korkma yeni ağda açtır yeter. Kendini kasma demeyeceğim ister istemez kasıyor insan kendini