Y-zgn ben de iki hafta önce gittim ama benim riskli gebelik olduğu için kadın bize eğitimlerde riskli gebeliklere yapmayın ya da kendini çok kasan hamilelere yapmayın dediler dedi. Nedenini sorduğumda kendini kasmak bebeğe kordon dolaşmasına ya da Doğumun başlamasına neden olabiliyor dedi. Ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️ ama ben tanıdık olduğu için ve durumumu bildiği için sorumluluk bende diye teyit vere vere hayır gönül ile yaptırdım🙄 ondan önceki haftalarda hastanede yattım valla bi hastane alttan muayene etti utandım artık kendimden. Yine de doktora danışmakta fayda var ben hiç böyle bi yasak duymadığım için bodoslama gittim. Bi de Doğuma yakın giderim nasipse artık diye düşünüyorum ama yine de doktoruma mutlaka danışacağım. Geçen gün bi postta denk geldim hamiş annenin birine doktoru yasak yaptırma demiş mesela. Fakat ben bu zamana kadar ya ağda ya da lazer yaptırdım jilet hiç kullanamadım doktor yasak derse ne yapacağım bilmiyorum hiç🤷♀️