Eceveannesi Meltemkskn evt ama sıcak yere girmedim normal.oturulacak yerde yapdirdim agdami.kizimdads yaptırdım 7 yıl önce
Eceveannesi Oguzaysel ağda kıl.koklerini sert yapio ama sana doğumda zor olur cnm ertesi gün cikio hemen ağda yaptır cnm vala ben gozumu karartıp ağda yaptırdım acıdı biraz ama yarım saate bacak ve özel bölge bitti
Oguzaysel Eceveannesi doğumda nasıl zor olur , şuan o kadar ağrım var ki hiç ağda yaptiramam sanırım birde jilet vurdugum için kalinlasmistir ağda şuan daha da acıtır, sezeryan olcak bu arada benim alttan çok bakıyorlar mi yine de
Eceveannesi Oguzaysel sezeryan olucaksa bilemem cnm benim.normal oldu ilki buda ins öyle olcak oyuzden ağda yaotiriom sezeryanla tek sonda takiolar ama.her ihtimale karşı ağda sonra rahat oluo dikişli dikişli 2 günde bir nasıl baş etcen cnm.jiletle
Fasulyem22 Oguzaysel yani illaki görecekler ama merak etme sağlık personeli bakmıyor öyle şeylere. Onlarda insan sonuçta aşırı abartılı bir durum olmadıkça birşey de demezler 😄
Oguzaysel Fasulyem22 aşırı abartı olacağını sanmıyorum ya insan başına ne gelir bilemiyor ama 😄 temizleriz mutlaka doğuma yakın Allah nasip ederse 😊