Momof2child Buse0911 inSALLAH GORURUZ BU BENKM 2CI HAMISLIK ILKNDE ALLAH NASIP ETMEDI BU GUNEDE COK SUKUR .O YIZDEN BEN TEDIRGINIM AMMA ICIM FERAH
Busrasuheda Bende 5+6 yım bugün doktora gittim kese göründü ama henüz bebeği göremedik haftaya tekrar çağırdı. İnşaallah haftaya görürüz bizde 😌
Sumeyye94 Benim hcg değerim 30.74 çıktı 2 gün sonra 41.62 doktor yavaş yükseliyor kimyasal gebelik olabilir dedi yaşayan var mu bu durumu yada normale dönüp yükselen ?
Ebruozcann Sumeyye94 kuzum bence sık sık kan testi yaptır zaten doktor da istemiştir senden benim ilk öğrendiğimde 72ydi 2 gün mü 3 gün sonra mı ne yaptırdım 379 gibi bişey çıktı sonra doktora gittim 1138 çıktı evet seninki biraz yavaş yükseliyor kontrolu elden bırakma hatta ara ara kendin git test yaptır bence.. İnşallah öyle birşey yoktur kendini ona hazırlama❤️🤰
Buse0911 Sumeyye94 canm biraz rahatla akisina birak bnde epey takmistim bn ilk ogrendgmde 13.6 idi sonra 26 oldu sonra 35 daha sonra 56 ve son 88 di esime hamile olmayabilirim die tedbir aldryordum heveslenmesin die sonra 130lara cikti doktar gebesinz dedi. Bn taktim sen takma canm ama kndin yaptr takipte kal testi
Ebruozcann Kızlar bende 5+4 üm 1 hafta önce gittiğimde göremedim kuzumu alttan da baktırmak istemedim açıkçası haftaya cuma günü 7+1 olduğunda gidicem büyük ihtimal normal ultrasonda gözükür İnşallah🤰❤️
Sumeyye94 Ebruozcann inşallah yoktur tabi doktor olumsuz demiyorum ama olumlu da diyemiyorum şuan bu yüzden 5 gün sonra tekrar bakalım dedi bu süre içerisinde de kanama olursa korkma haber ver dedi ki o zaman da kimyasal gebelik olmuş oluyor.
Ebruozcann Sumeyye94 bak böyle düşünme her an kanamam olur mu falan diye gördüğüm kadarıyla sen kendini kodlamışsın aşkım. Beta hcg değeri her 2 günde bir 2 katına artan bir değer inşallah artar seninde kendini üzme düşünmemeye çalış.
Sumeyye94 Ebruozcann aynen öyle insan takınca takıyor :) hayırlısı olsun nasipte varsa gelir zaten :)
bebegimmm16 Mrvakf0 ya canım benimde böyle oldu doktor bana kaç haftalıksın falam hiç bişey söylemedi sat 28 Eylül benim geçen hafta ufacık bir kese gördük bu hafta yine gel dedi
Mrvakf0 bebegimmm16 cuma bende gidicem bakalım görücekmiyiz 😀☺️ Birde birsey sorucam sag kasık agrısı ve sol kasık agrısı en yogun hangisi sende canım oluyormu yanı arada batma falan
Nesriin Merhaba bende 5+5 oldum kesemizi Cumartesi gördük şükür bebek ve kalp atışı İçin 2 hafta sonraya randevumuz var
bebegimmm16 Momof2child canım bende 7 kasımda gittim 3.81 mm kesemiz üstten gördü doktor karından baktık. Bu hafta yine gel dedi bir hafta arayla bakacağız yine çok merak ediyorum bir hafta ne kadar oldu nasıl