seldanur_kaya1 Buse0911 canım doktora gittin mi kese göründümü bende 5teyim henüz gitmedim merak ediyorum
Deletedmom0083 Buse0911 5+2 bugün ☺️ Cumartesi günü doktora gittik kese göründü 7mm dedi yakınlaştırdı gösterdi 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi 🥰
Mrvakf0 seldanur_kaya1 ben 5 haftalıkken gittim çok küçük birley görünüyor ama doktor onu bile zor farketti
Buse0911 seldanur_kaya1 meraktan ölüyorum cnm bugundü randevum ama acil ameliyat cikmis yarina aldilar hic birsey gormedim yani henüz😒
Buse0911 Mrvakf0 benmde ilk bebegim😊rabbim isteyen herkeze nasip etsin bizlerede hayrlisiyla saglik sihatle kucagimiza almayi nasp etsin cnm. Keseyi gordunmu
bebegimmm16 Mrvakf0 ya canım benimde böyle oldu doktor bana kaç haftalıksın falam hiç bişey söylemedi sat 28 Eylül benim geçen hafta ufacık bir kese gördük bu hafta yine gel dedi
Buse0911 seldanur_kaya1 takip eden bir doktr yok mu canm ben kafadan degil doktar cagrdi icin gidiyrm
Buse0911 hilalcali hafi hayirlisi canm yazarsin neler oldgunu 6 gun gerideydim 6 gun tecruben olacak senn😊
Mrvakf0 Buse0911 aminn ☺️☺️küçük birsey gösterdi doktor resminide aldık ama buyuk ihtimal kesen bu dedi bu cuma gidicez bakalım 🥰
Momof2child Bende kucuyum Adete gore 7 amma ulturasona gore kucuyum keseyi gorduk inSALLAH YARIN BEBEK ICIN GIDICEM INSALLAH GORURUM KALBIMIZI KESEMI 4HAFTAMDA GORDM 3HAFTA 4GUNDE ALTTAN 4 HAFTADA USTTEN
Momof2child Buse0911 inSALLAH KUZUM SOYLE DIYIM EKIM AYININ 29U 2-3haftalik yazdi ulturason ve keseyi alttan gorduk
bebegimmm16 Momof2child canım bende 7 kasımda gittim 3.81 mm kesemiz üstten gördü doktor karından baktık. Bu hafta yine gel dedi bir hafta arayla bakacağız yine çok merak ediyorum bir hafta ne kadar oldu nasıl
Momof2child Buse0911 inSALLAH GORURUZ BU BENKM 2CI HAMISLIK ILKNDE ALLAH NASIP ETMEDI BU GUNEDE COK SUKUR .O YIZDEN BEN TEDIRGINIM AMMA ICIM FERAH