Sumeyye94 canm biraz rahatla akisina birak bnde epey takmistim bn ilk ogrendgmde 13.6 idi sonra 26 oldu sonra 35 daha sonra 56 ve son 88 di esime hamile olmayabilirim die tedbir aldryordum heveslenmesin die sonra 130lara cikti doktar gebesinz dedi. Bn taktim sen takma canm ama kndin yaptr takipte kal testi