Nemoanne Ebrumrcnnn_ silik çizgi varsa gebelik vardır hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım ama al-bi markasını koyuluk takibinde vs önermem,farklı markalar alın o şekilde takip edin,bozuk çıkıyor dağılıyor renkler, insan boşyere geriliyor
Caglaak Ebrumrcnnn_ kan testi yaptır bebeğin senle gibi canım benim inşallah sağ salim kucağına alirsin
Ebrumrcnnn_ hemsireanaa rahim dinlendirme oldu benim 17 tane yumurtam olduğu icin dondurulmuş oldu bir ay sonra transfer edildi
Mmi Ebrumrcnnn_ çizgi hemen mi cikti canim bende albimarka test yaptim bir iki saat sonra çıktı o yuzden merak ettim
TunarinAnnesi Ebrumrcnnn_ tde_kubra Omerinzevcesi busrasahinn kızlar bugun adetimin 20 ci günü bu ay rahim filmi Femara ve soğan kürü yaptım daha adette 8 gün kala test yap dedi dr Bugun de lekelenme oldu test bakın bana mi öyle geldi yoksa silik bi çizgi mi var? https://imgyukle.com/i/E0NQPt
Tugce1803 Ebrumrcnnn_ Bu test yalan bende 4 ü de pozitifti böyle sonra doktora gittik kan testi negatif çıktı. Başka markayla yapın