busrasahinn Ebrumrcnnn_ bi kan testi yaptır canım silikte olsa hamilelik var sayılıyo ama testte bozuk çıkabiliyo en garantisi kan inşallah vardır 😍
Nuranburak Ebrumrcnnn_ ıkinci çizgi gözümüze girecek tabiii ki hamilesin maaşallah rabbim tamamına erdirsin hayirli olsun kardeşim 🤗
Nemoanne Ebrumrcnnn_ silik çizgi varsa gebelik vardır hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım ama al-bi markasını koyuluk takibinde vs önermem,farklı markalar alın o şekilde takip edin,bozuk çıkıyor dağılıyor renkler, insan boşyere geriliyor
Ebrumrcnnn_ <a href="https://hizliresim.com/3OZBJM"><img src="https://i.hizliresim.com/3OZBJM.jpg"></a>
SecilM Ebrumrcnnn_ evet varr. Hayırlı olsun. Benim de 8.gün bugün transferden sonra. Umudum yok kendim için ama böyle pozitifleri görünce umutlanıyorum 😊