Kbrylmz16_ bende 18’inde sezaryen olacağım. Tam 38+0 oluyor o gün. Bana 35. Haftada kilosu 3200 boyu 50 cm dedi. Artık kilosunu boyunu söylemiyor 😂 dün sordum gene ; 3 kiloyu geçmiş bebeğin kilosunu ne yapacaksın, annesi zaten haftaya doğacak sen keyfine bak bunlara takılma dedi. 😂