Fatmacbc1997 Smyye-25 banada çok dediler sen zayıf dogurursun 1 kilo doğurur getirirsin dediler eşim bile dedi bugun kilosunu öğrenince nasıl sevindi 😋😋 canim bugün bende kontrole gittim 28 haftaligim bizim bebekte ters duruyormuş poposu aşağida duruyor dedi böyle giderse sezaryan olursun dedi nst ye girdim ufak ufak bişeyler var dedi enfeksiyon dedi 2 gün sonra tekrar gel nst ye giriceksin dedi
Smyye-25 Fatmacbc1997 valla bnı hıc oyle nst ye fln sokmadılar saglık ocagı takıbı altındayım aynı zmnda her ay kan ıdral verıyorum orda cıktı enfeksyon doktora goturdum sonucları dırek ılac yazdı onlemı alınmadı mı ya dusuk yada erken dogum rıksı oluyo dedı bnada donmezse sezaryen dedı ıns donerler annelerını zorlamazlar mınıkler 😊
Bsr37 Fatmacbc1997 nst için erken değilmi canım bende şuan 29 haftalığım en son 27 haftalıkken gittim bişey demedi doktor gerçi bebek normal doğum pozisyonunda ama değişebilir de dedi
Fatmacbc1997 Minnosannesi0 inan o çok değişik kuzum ya ama adet tarihine göre hesapliyorlar galiba bende tam bilmiyorum normalde 29 nisan benimi doktorda öyle hesapliyorla ama USG de 29+4 çıkıyor dedi bi sıkıntı olmaz ama
Fatmacbc1997 aslimutlu1 bizim babadan uzun dayida uzun ben biraz kısayım ama napal canim minyon olsun daha ne yaşını göstermez 😁😁😁
MuhammedhafsanuriBetul Fatmacbc1997 sağlıkla gelsinler valla 40 hafta bekledim 41 de cekilir 🤣insallah çabuk gelir artık yarın doktora gidecem merak ettim gelesi yok paşanın
MuhammedhafsanuriBetul Fatmacbc1997 canim herşeyi yapıyorum ve artı 17 aylik kizim var bütün gün onla karıştırmaktan yorgun düşüyorum ama gene ara sancılar ve bir parmak açıklık dışında birsey yok belkide gec döllenmeden dolayi bekletiyor minnosumuz nasip beklicez yoksa spor sguat çaylar hepsi nafile Rabbim uygun gördüğü gün nasip eder dogumu
MuhammedhafsanuriBetul Fatmacbc1997 canim herşeyi yapıyorum ve artı 17 aylik kizim var bütün gün onla kosturmaktan yorgun düşüyorum ama gene ara sancılar ve bir parmak açıklık dışında birsey yok belkide gec döllenmeden dolayi bekletiyor minnosumuz nasip beklicez yoksa spor sguat çaylar hepsi nafile Rabbim uygun gördüğü gün nasip eder dogumu
Hagag Fatmacbc1997 bugün kontrol um vardı 34+2 kilo 2600 du boy 46 santim dedi doktorum doğum pozisyonu nu almış herşey normal kilo olarak 1 hafta öndeb gidiyor dedi
Smyye-25 Fatmacbc1997 enfeksyon onlemı alınmazsa dusuge yada erken doguma yol acabılyo dedı o yuzden ışac verdı bna
iremanne Smraozn12 Her bebeğin gelişimi farklı . İskelet yapısı , kafa yapısı , vücüt endeksine göre büyük denildi .sadece kiloya bakılarak gelişim yorumu yapılmıyor . Zaten ortalama bir kilo değeri var her haftanın . Sağlıkla gelsin bebekler 👶🏼