hafsa2020 canım benimde 3.10 çıktı gebeliğin ilk üç ayında 1-2.5 arası olması gerekliymiş zeka gerilimi ve cücelik falan dedi doktorum dahiliye ye git hemen sakın erteleme ben başka doktora gidiyordum o beni yönlendirmedi dün farklı doktora gittim hemen dahiliye dedi ilaç aldım bu sabah itibariyle kullanıyorum