ferideee Kızlar gebelikteki ilk rutin yapılması gereken testlerı dr benden bu hafta ıstedı adetıme gore 7+2 haftalığız bu testlerı kımler nerde yaptırdı ve fıyat bılgısı verırsenız cok makbule geçer 😊☺
DuyguGkgz ferideee Ben gittiğim hastane de yaptırdım 300 tl tuttu ama doktorum sağlık ocağında yaptırın sağlık ocağında olmayanları hastanede yaptırabilirsiniz o da en fazla 100 lira tutar demişti biz eşimin işinden dolayı sürekli geliş gidiş olmasın diye hastanede yaptırmayı tercih ettik ama sağlık ocağı daha mantıklı🙃
Sisi ferideee canim saglik ocagi yapiyor ucretsiz bosuna para verme. Birde toxoplazma vs fln testler var eger onlarida istedi ise dr aaglik ocagi yapmiyor. Devlete git hepsini yaptirabilirsin o zmn.
Eddaa Merhaba bende 7+4 gebeyim.. ilk ve ikiz gebeliğim.. Bulantı, iştahsızlık, halsizlik hepsi bende de mevcut.. Allah yar ve yardımcımız olsun..
Seherasln Merhaba kızlar bizde 7+5 iz normalde kasımdı ama tarihlerim tutmadı 1 hafta öne alındı haliyle doğumum ekim de olacak Allah nasip ederse 😊
ferideee DuyguGkgz teşekkür ederim bana sağlık ocağı dedı doktorum ama ikametgahımız burda degıl eşim uğrasmayalım dıo benım gittiğim hastane 350 dedi ama o hastanede devam etmecem dr memnun kalmadım sımdı yenı gıdecegım hastane ctesı randevu aldım bıde oraya sorcam en kotu orda yaptırcam
Tmklslh Ben ilk gittigimde doktorum istemişti özelde yaptrmıstım rakamı hatrlamıyorum ama saglık ocagında da yaptrılabilir takip icin kan istiyorlar zaten saglık ocakları, umarım yardımcı olmusumdur😊
ferideee Tmklslh ikametgahımı buraya daha alamadım eşim onun bigün ayırmak lazım şimdi uğraşmayalım dıyo o yuzden ben de özel hastaneye gidiyorum ama başka hastaneye geçeceğim artık orda yaptırırım ama aşağı yukarı fiyatlar nedir diye öğrenmek istemiştim ama teşekkür ederim 😊
Bsrabargun Benimde 10+1 haftalık olduk🤗 Bulantılarım yok derece kadar diyebilirim.Ekimde doğum eğer sezeryan olursam doğum günümde olucak doğumum😍❤