RRR 8+2 bel agrısı kasık agrısı ve göğüs hassasiyeti dısında belirtim yok çok şükür bulantım olmadı 😍
AyeGlKarabulut benimde 6 ekim ama geç yumurtlama olmuş şuanda 10+3 bulantım kalmadı halaizliğim de olmasa hamileliğimi unutcam 😁
BetlKurtToker Bugün tam 10 haftalığız 💕 ikili test ne zaman oluyor her özel hastane yapıyor mu bilgisi olan varmı ?