Tmklslh Merhabalar ekim 2018 anneleri olarak buradan paylaşımlarımızı yapıp merak ettiklerimizi sorabiliriz🙂 ben 7+2 haftalık ve ilk gebeliğim 💁🏼♀️
OzenMeryem Tmklslh bende 7+2 aynı gündeyiz 🤗 benimde ilk 😍 bulantı bi kere oldu onun haricinde tansiyonum çok düşüyo bide sürekli uyumak istiyorum 😏
Mucizebaby 7+1 benim de ilk gebelik şuan sabahları miğde bulantım oluyor gün içerisinde kayboluyor. Hap ve iğne kullanıyorum
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Mide bulantim olmuyor cok sukur. Sadece halsiz hissediyorum bazen. Bir de uykum geliyor😊
zlmdmr Merhabalar 7.3 benimkide çok halsizlik var bendede iştahsızlık var . Guatr çıktı bende sizlerdende çıkan varmı acaba ilaç kullanıyorum ben
Tmklslh zlmdmr benm tsh 3.2 cıktı ve doktor levotron 25 mg verdi her sabah iciyorum gebelik boyunca icmem gerekiyormus sizin degerleriniz nedir
Kbrazcan Tmklslh benimde 3.10 çıktı canım doktorum ilaç vermedi 3 hafta sonra tekrar tahlil yapalım bakalım ona göre dedi
Tmklslh Benimde çok şükür aşırı bi bulantım yok koku hassasiyeti var ve kabızlık başladı çok rahatsızım 😭
Mucizem21 8+2 bugün migrenim tuttu çok fenayım burnum tıkalı sürekli hapşırıyorum dua edin bana arkadaşlar 🙏🏼