sevginanc nagi 14. haftalıkken erkeğe benzetmişti doktor ama ondan sonra hiç göstermedi kendini 😊 salı günü detaylı ultrasonumuz var heyecanla onu bekliyorum 😊👼
Hnfth nagi 2temmuz bizimde son günümüz çok heyecanlıyım neler aldınız bebişlerinize ilk gebeliğim ufak tefek aldım bişeyler ama yaz bebeği olacak kafamda deli sorular 😂😂🤭🤭😅🤔😍😍. 23+6 dayz
nagi Hnfth bizim herşeyimiz hazır.sadece bebek arabası konusunda kararsızım onu arastiriyorum hala.besigimiz odamız herşey tamam.1 hafta öncede geceliklerimi aldım.bekliyoruz bakalim 😃
Hnfth DilberKkkaya evet bizde herkes çok muhalefet bi türlü karar veremiyoruz Mehmet istiyoruz ama yanına ikinci isme karar veremedik
nagi Hnfth mehmet bizde de bi secenekti.kayinpederimin adı diye ama kayinbiraderimin oğlu var ismi mehmet diye eşim vazgeçti.
Hnfth nagi bende kıyafet olarak çoğu şeyini aldımda eksikler var hala daha emzik biberonlar onlara geçmedim beşiğini aldım odası hazır bebek arabasıda Almicam şimdilik puset ve araba koltuğu alıcam inş
060616 nagi maşallah aynı gün doğumumuz ama hiçbir şey almadım ben desem 🙂) çok mu rahatım acaba bilemedim 🤔
Fatime nagi kıyafet olarak nasıl kıyafetler sectiniz kısa kollu mu uzun mu yardımcı olabilirmisin ben 21. Haftayım hala bir şey almadım yaz sezonu acılsın bekliyorum🙈
nagi Hnfth eksik biberon chicconun setini aldım ben tavsiye üzerine.yaz bebeği olacağı için ben almak istiyorum bebek arabasini.bakalim pazar gunu izmir e gidicz orda büyük bebek mağazaları var.kendimde izmirliyim aslında.bahanesiyle annemi gorcm 😃
Deletedmom_879 21+3 haftaligiz 18temmuzda dogum gözüküyor hayırlisiyla gelsinler bütün bebişler 😘😘 nagi canim kac gram bebeğin benimkide bu ortalama degerlerden biraz önde ama doktor haftasiyla uyumlu diyor her zaman
Aliasafinannesi Deletedmom_879 benimde 21+3 bebegim😍 aynı tarihe denk gelmek ne güzel. Inşallah sağlıkla alırız kucağımiza
Deletedmom_879 nagi 17 haftaya girdigimiz gun girdim en son 280 gramdı. Ondan sonra ayrintiliya girdim ama gramini boyunu soylemediler. Carsamba yine gidicez bakalim böbreginde buyume var oglumun insallah duzelmistir😔 17 haftalikken krtalama degerlerden biraz yuksekti ama normal diyolar her seferinde bakalim bu gidisimizde ne diyecekler
nagi klebsiella ben sepet beşik aldım.park besinleri sevmiyorum bende sanki çocuğu kuyunun içine yatırıyor gibi.😁 zaten odasida var.ilk etapta sepet beşik benim için daha kullanisli olacaktı ayrıca şıkta 😊