nagi 17 haftaya girdigimiz gun girdim en son 280 gramdı. Ondan sonra ayrintiliya girdim ama gramini boyunu soylemediler. Carsamba yine gidicez bakalim böbreginde buyume var oglumun insallah duzelmistir😔 17 haftalikken krtalama degerlerden biraz yuksekti ama normal diyolar her seferinde bakalim bu gidisimizde ne diyecekler